Oameni de scriitură

Old School, you disrespect us..

In De capul lor on Martie 6, 2012 at 9:28 PM

Îmi amintesc cum, la începutul studiilor, un anumit profesor ne explica faptul că suntem tineri şi că ar trebui să aducem ceva diferit în ceea ce facem, puţină culoare.
Ei bine, asta mi-am pus în gând din acea zi, dar bineînţeles că am ajuns, cu timpul, la autocenzurare, întrucât nimeni nu lua în considerare ce scriam de capul meu. Oare era o pierdere prea mare dacă făceau o încercare? Nu cred. Doar că lumea s-a obişnuit să îşi autoimpună anumită standarde cu care se mulţumesc, refuzând să le scadă sau crească nivelul.
Respect vechea generaţie, „Old School”, după cum o generalizez eu, deoarece unele metode de-ale lor sunt încă cele mai eficiente. Dar acest fapt nu înseamnă că trebuie să ni se cenzureze gândurile şi ideile.
Nu îmi mai rămâne altceva decât să fiu optimist, ca de obicei şi să sper că va fi apreciată şi generaţia noastră, la un moment dat.
Să sperăm că, atunci când noi vom face parte din „Old School’, nu vom face acelaşi greşeli şi vom învăţa să acordăm o şansă şi ideilor pe care nu le înţelegem în totalitate.

Autor: Romulus Bălăşoiu

Ai ceva de zis?

