Oameni de scriitură

Dragostea pentru fotbal…

In De capul lor on Mai 15, 2012 at 6:30 PM

Din primele rânduri trebuie să recunosc că, spre „ruşinea” mea, pentru că aşa o consideră majoritatea cunoscuţilor mei, sunt foarte dezinformat cu privire la fotbal.


Pur şi simplu nu pot să simt plăcere stând 2 ore să privesc nişte oameni alergând după o minge. Îmi place să joc, e sănătos, dar nu îmi place să privesc la alţii jucând.

Astăzi, pentru a ajuta un bun prieten, am ajuns la National Arena pentru a putea cumpăra mai multe bilete. Mare mi-a fost surprinderea sa observ cât de organizati erau suporterii. Mă aşteptam la o nebunie totală, la îmbulzeală şi agitaţie, dar nu a fost aşa. Bineînţeles că existau şi anumite persoane care încercau sa forţeze puţin lucrurile pentru a ajunge mai în faţă, dar au fost depistaţi şi trimişi în spate de către forţele de muncă pe care le iubim şi respectăm numai când ne este convenabil.

În faţa mea se afla o bătrânică pe la vreo 60 şi ceva de ani, care venise  şă cumpere bilet pentru cineva. Cred că dânsa era singura persoană de acolo cu care puteam concura în cunoştinţe de fotbal. Sincer, dacă eram în locul dumneaei, nu aveam curajul să vin între toţi oamenii de acolo, majoritatea bărbaţi, care nu vorbesc mereu tocmai decent şi nu sunt chiar respectuoşi şi să mai am şi curajul să îi întreb dacă se găsesc şi bilete în galeria echipei Dinamo, ţinând cont că toţi erau stelişti.

Ca în orice loc, cu o vorbă bună am reuşit să facem casierul să fie puţin mai indulgent, acceptând să ne dea 9 bilete mie şi colegului meu, chiar dacă limita era de 4 bilete de persoană de persoană.

Chiar dacă eu nu sunt de părere că merită efortul, respect oamenii care pot avea un sentiment de iubire atât de dezvoltat pentru fotbal, încât sunt în stare sa dea bani şi timp preţios pentru a participa la aceste evenimente.

Autor: Romulus Bălăşoiu

Ai ceva de zis?

